Utbyggnad och förtätning av föreningens fibernät har genomförts med stöd av Landsbygdsprogrammet 2014–2022.
Stödet finansieras delvis med pengar från Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling

OBS! ALLA kontakter med Telia som gäller frågor kring vårt gruppavtal Telia Triple Play ska ALLTID tas med gruppsupporten på tel. 020-20 20 70 (ALDRIG till Telias ordinarie kundtjänst 90200!)

Gruppsupporten är öppen vardagar 08.00 – 19.00

Hämta utrustning och installera

2013-08-07

Ur Medlemsbrev

Datum: 2013-08-06

(Samtliga pdf-filer som nämns nedan finns att ladda ned på medlemsportalen under kategorin "Inför Installation").
 
Tidpunkten för installation av Quadracoms utrustning i ditt hem närmar sig. Innan den 15 augusti vill vi att du hämtar ut utrustningen för din anslutning (platsen anges i medlemsportalen).
 
Installationen av centralenheten i ditt hem ingår i Quadracoms åtagande. Men för att främst spara tid i den ganska omfattande processen, uppmuntrar vi dig att själv utföra denna installation. Det är inte speciellt kompicerat och om du skulle stöta på problem kan du senare begära hjälp. Hur du skall göra steg för steg, beskrivs i en instruktion på medlemsportalen. 
 
Du som vet direkt att du vill ha den installationshjälp som ingår, skall fylla i en blankett och ge till din Quadracom-ansvarige innan 23 augusti. Alla som har valt Trippel-abonnemanget skall dessutom fylla i en blankett om portering av telefonnummer.
 
Allt du behöver veta finns som sagt i pdf-filerna på medlemsportalen.
Klicka på filerna, skriv ut och lusläs. 
 
Lycka till!