Utbyggnad och förtätning av föreningens fibernät har genomförts med stöd av Landsbygdsprogrammet 2014–2022.
Stödet finansieras delvis med pengar från Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling

OBS! ALLA kontakter med Telia som gäller frågor kring vårt gruppavtal Telia Triple Play ska ALLTID tas med gruppsupporten på tel. 020-20 20 70 (ALDRIG till Telias ordinarie kundtjänst 90200!)

Gruppsupporten är öppen vardagar 08.00 – 19.00

Sappa, kanalomläggning 14 mars

2016-03-12

NÄR SKER KANALOMLÄGGNINGEN HOS DIG?
14 mars kl. 09-17
sker omläggningen i vårt nät som gäller tv-leveransen hos dig. Löpande under dagen kommer de nya kanalerna att bli tillgänglig för dig.

VAD HÄNDER UNDER TIDEN VI JOBBAR MED NÄTET?
Störningar i bilden och nya kanallistor.
Den dagen vi jobbar i nätet hos dig kommer du uppleva störningar och avbrott i tv-leveransen mellan kl. 09-17. Kanallistan uppdateras efter du startat om boxen.

FÖR DIG SOM HAR VÅR IPTV-BOX DILOG DIP-701
Du behöver starta om din box, antingen i menyn eller genom att bryta strömmen.
Boxen kommer i uppstarten att hämta den senaste uppdaterade kanallistan.
Detta kan du göra efter kl. 17, måndag 14 mars.

Om du vill göra detta via menyn, gör så här: Meny / Konfiguration / Systeminställningar / Starta om boxen / Tryck OK / Markera OK.

HAR DU NÅGRA FRÅGOR ELLER VILL HA VÅR HJÄLP?
Du är alltid välkommen att kontakta oss. Vi finns på 0774-444 744 och hej@sappa.se, alla dagar kl. 8-22.